Home »

Filmul de promovare a stațiunii Mamaia, invitat la competiția internațională 'Cannes Corporate Media & TV Awards 2014'

Filmul de promovare a stațiunii Mamaia, invitat la competiția internațională 'Cannes Corporate Media & TV Awards 2014'

 

Filmul de promovare a stațiunii Mamaia, realizat de Asociația de Promovare Litoral - Delta Dunării, a fost invitat să participe la competiția internațională 'Cannes Corporate Media & TV Awards 2014', se arată într-un comunicat al asociației, remis, vineri, AGERPRES.

Foto: (c) Cristian NISTOR/AGERPRES FLUX

Filmul stațiunii Mamaia a fost lansat oficial pe data de 1 mai, în cadrul evenimentului organizat de Asociația Litoral — Delta Dunării pe plaja din Mamaia și difuzat simultan de cluburile și hotelurile din stațiune, tot în aceeași seară, la miezul nopții. Filmul a fost realizat exclusiv din fonduri obținute din taxa de promovare a stațiunii, colectată la nivelul Asociației, cu scopul de a promova Mamaia pe piața națională și pe piețele internaționale cu potențial de emitere de turiști.

 

Filmul are o durată de 15 minute și 54 de secunde și ilustrează frumusețea stațiunii prin atracțiile sale turistice — cazare de lux, oportunități atractive de petrecere a timpului liber, viață de noapte explozivă, sporturi nautice și de aventură și, nu în ultimul rând, peisaje de neuitat. Filmul poate fi vizionat și într-o variantă mai scurtă, de 4 minute și 41 de secunde, aceasta fiind versiunea care va fi oficial folosită în scopuri de promovare turistică, la Târgurile internaționale de turism și evenimentele de profil, de către agențiile de turism din România și hotelurile din Mamaia.

'Cu un an înainte, reușeam să implementăm, la Mamaia, introducerea Taxei de Promovare, în premieră în România, ca sursă de finanțare pentru o promovare profesionistă și eficientă a stațiunii.

Ne-am propus să realizăm primul film și primul site oficial al stațiunii, să participăm la târgurile de turism naționale și internaționale cu show-uri care să atragă atenția, să ne stabilim și să urmăm o strategie eficientă de promovare. Vorbim despre singurul film de destinație turistică din România, dar sunt convinsă că și de această dată vom crea un model care îi va determina pe cei ce administrează alte destinații turistice din România să inițieze realizarea de filme de promovare turistică de același gen și la același standard.

Invitația la Cannes ne onorează și răsplătește eforturile și dedicația cu care echipa MontBlanc Pictures, aleasă de noi, a lucrat la realizarea acestui film. Avem șansa să reprezentăm România la cel mai înalt nivel în industria filmelor media & TV și să promovăm Mamaia la nivel mondial', a spus Corina Martin, președinte al Asociației de Promovare Litoral — Delta Dunării.

Competiția este recunoscută la scală internațională ca fiind unul dintre cele mai prestigioase festivaluri ale genului, la care participă firme din 40 de țări, de pe cinci continente. În 2013, trofeele-delfin au luat, printre altele, drumul Australiei, Poloniei, Japoniei, Rusiei, Ucrainei, Emiratelor Arabe, Quatarului, Kazakhstanului, Serbiei, Noii-Zeelande, Germaniei, Thailandei, Franței, Marocului, Statelor Unite, Braziliei și Taiwanului. 

Până anul acesta, România a fost una dintre puținele țări din Europa de Est care nu a fost reprezentată în cadrul festivalului. Astfel, filmul de promovare a stațiunii Mamaia va fi primul de acest gen din România, ajungând să fie cunoscut pe viitor la nivel mondial și contribuind astfel și la îmbunătățirea imaginii României la nivel global. Filmele ce vor intra în competiție vor fi evaluate de către un juriu format din câștigători ai premiilor Oscar și Emmy, specialiști media și profesioniști din domeniul marketingului și al audiovizualului.

AGERPRES/(AS — autor: Carmen Marinescu, editor: Andreea Marinescu)

2014-05-09 16:48:00
AGERPRES

Comentarii

Comenteaza la aceasta stire!